larssonhanna.blogg.se

Tisdag

Publicerad 2012-12-18 22:44:41 i

Hallå.

Äntligen är julborden över för min del. Så himla skönT. I morgon är jag ledig dessutom, och då ska jag passa på att åka lite skidor innan det bär av till Hudik för att handla det sista julklapparna.

Sjukt att man ska behöva jobba frukost passen både jul dagen och annan dagen. Tänkt när man gick i skolan vad skönt det var. Då var man ledig länge fan ju. Det var tider det.
Nä nu ska jag mysa ner mig bredvid min underbar sambo som försöker vara sur på mig, för jag råka ta med mig alla bilnycklar till jobbet.

Men gud vad annorlunda man ser ut när man ler. Så idag slår jag på stort och ler med tänderna. Det ser inte ut som jag. Haha sjukT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela