larssonhanna.blogg.se

Tisdag

Publicerad 2012-12-04 18:00:00 i Allmänt

På söndagen när jag jobbade började jag känna mig hängig, så igår låg man som en säl i soffan och fick så lov att sjukanmäla mig från jobbet. Men idag kände jag mig inte nå febrig och både huvudvärken och svidan i halsen hade försvunnit. . Hosta, en hes röst och lite snor som rinner pallar man ju jobba med. Men när jag drog på mig overallen för att gå ut och skotta snö i 18 minus var jag inte så happy, snoret sprutta, jag hosta, jag svettades jag frös och det var tung snö. Jag brukar tycka om att skotta snö men idag skrek jag till och med fula ord när jag fortfarande skotta efter nästan två timmar, det var ett helvete alltså. usha, Resten av dagen var dock lugn i skidshoppen som tur var.
Men när jag kom hem fick jag mig en glad överraskning, där stog en liten present påse med mitt favorit godis, C-vitamin, en tidning och vitamin water. Jag blev alldeles tårögd för jag blev så himmla glad..Tack så jätte mycket Erika du gjorde min dag.
Alltså dagen gick från världens jobbigaste snö skottning, dunderförkylning och jobbig lingonvecka till att bli en väldigt fin dag. Nu ska jag bläddra i min tidning och vänta på sambon som kommer hem efter bara två dygn borta och så kommer Monica och hälsar på. Vilken bra dag alltså!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela