larssonhanna.blogg.se

Fredag

Publicerad 2012-11-16 15:04:00 i Allmänt

Tänk att jag har varit så sjukt rädd för hundar, tänk att jag sover med en i sängen ibland. Aldrig i mitt liv trodde jag att jag skulle bli en hundvän, det är faktiskt helt sjukt. Och nu när våran lilla Doris ligger och sover i soffan kan jag inte låta bli att mysa ner mig med henne.
Vi var iaf ute i det fina höstvädret idag och gick en promenad med Anders fars hundar och såklart Dorran.
Det är så skönt att Anders är ledig på fredagar och att jag är arbetslös just dena dag. Man får så mycket gjort på fredagar, eller hur?
Nä nu ska jag sätta igång med pizzadegen så den hinner jäsa när jag och Erika är ute på ett träningspass.
 
 
Helt orädd efter att ha varit rädd i 20 år!!!
 
 
Trött tjej efter promenaden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela