larssonhanna.blogg.se

Onsdag

Publicerad 2012-11-28 21:20:48 i Allmänt

Idag var det tänkt att jag skulle advent städa och att mamma skulle hjälpa mig med fönsterputsningen men jag fick jobb hela dagen. Men mamma bangade inte på att hjälpa till ändå så när jag kom hem från jobbet hade hon putsat fönster och donat lite så var det bara för mig att fixa det sista. Puss på henne, vilken tur man har alltså! 
Annars då, tränat skit dåligt och körde första passet idag. Vädret gör att det är för halt för att springa och för lite för att åka skidor. Så moiviationen har varit låg men idag blev det boxning och morgon bir det freepower på Stark. Så 
det kommer bli grymt roligt. Nu sitter jag soffan och myser med ljus och äter glödhöpper. Ha en mysig kväll!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela