larssonhanna.blogg.se

Tisdag

Publicerad 2012-11-20 15:00:31 i Allmänt

Vinterdäcken skulle på pärlan idag och jag fick vara Volvo Larsa för en stund. Aldrig har det varit så roligt att byta däck. Att använda riktiga grejer gjorde det såå mycket roligar och jag kände mig faktiskt som ett litet barn som kunde ha bytt några däck till bara för att. Men det som hände på statoil när jag skulle pumpa däcken var en smula roligare. Där står jag och med pumpen och fixar när en gubbe i kostym säger "men du var väl en riktig karl". 
Jag skrattar och säger ja men man ska kunna såna här saker! Med kanske inte min kvinligaste ton. 
Han titta och såg lite fundersam ut och tyckte nog att jag skulle vara hemma och diska eller nåt! Haha, han gjorde min dag iaf!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela