larssonhanna.blogg.se

Tisdag

Publicerad 2012-11-13 22:45:00 i Allmänt

Men för fan i helvete vad dålig DollarStores sugrör är, man blir ju som en sug kärring för det kommer verkligen ingenting igenom. Det är inge styrsel i dom och dom är bara helt slapp liksom. Skit dåliga! 
 
Ja och vad har jag gjort annars idag då? Jo jag har varit hos mammsen, varit på personalmöte i Harsa, och tränat lite på Pace. Bara snön kommer så blir det full fart med jobb i Harsa och det ser ut som att det kommer bli sjukt mycket jobb.Fick smyggtitta lite på schemat och det blir att jag är 50% i serveringen och 50% i skiduthyrningen så det blir kanon det.Vi hade ju även vinprovning på mötet men det räckte att jag lukta för att kunna avgöra att det smaka bajs. Jag och vin är ju inte direkt kompisar och kommer aldrig att bli det heller. Huuuaa!
 
Nä nu blir det att slänga sig i sängen för i morgon blir det fullt upp hela dagen. Sov gott!
    
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela