larssonhanna.blogg.se

Lördag

Publicerad 2013-02-16 20:21:00 i Allmänt

Idag var det dax för tävling igen. Familjen Larsson styrde mot Njurunda tidigt i morse och averkade dom 44 km i solsken och nollgradig. Två varv på 22 km körde vi och som vanligt går det första varvet jättebra sen när man ska börja om på ett nytt tar det alltid emot. Man vet liksom att nu ska jag åka lika långt en gång till och då blir man så trött av bara tanken. Men i mål kom vi båda, jag och syster min. Det blev en 2:a och 4:e plats för oss och vi båda åkte under 3 timmar på dom 44 km. Men det var faktiskt roligt och tävla idag, dom andra tävlingarna har jag varit så trött och haft så jäkla ont i rygg, nacke och axlar. Men idag klarade jag mig rätt så bra och fast jag var trött så stakade jag på så fort jag kunde.  Så nu mår man som en krigare och den känslan är så underbart skön. Nu blir det soffläge resten av kvällen och lite gottis.
 
 
 
 
 
 
Efter tävlingen drog vi in till Birsta en snabbis för att kika lite och när man vann 1500 kr var det inga problem att handla. 
''
 Blev lite nödvändigheter från Ikea och en jätte fin lykta. Den lysser så himmla mysigt. 
 
Ha en mysig lördagskväll. Kram / Hanna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela