larssonhanna.blogg.se

Söndag

Publicerad 2013-01-27 21:59:05 i Allmänt

.... Är en sån där dag som man ibland inte gör nå nytta alls på. Idag har vi legat i soffan och tittat på skidåkning hela förmiddagen sen tog vi en promenad och hyrde filmer och hamnade i soffan resten av kvällen oxå. Det jobbiga är att det är jäkligt skönt med såna här dagar ibland men samtidigt får man ju nästan lite panik för man har typ ödslat bort en hel dag på att inte göra nånting. Kan ni oxå få den där känslan? 
 
Doris var så duktig idag och gick lös på promenaden.
 
 
Idag fick jag gå på klapp jakt oxå, Monica hade gömt två fin pressenter som jag fick leta reda på. Åh jag blev så glad och ingen kommer
sova så gott som jag inatt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela