larssonhanna.blogg.se

Tisdag

Publicerad 2013-01-22 18:23:00 i Allmänt

Hallå underbara dag!
 
Jag hade frukost passet idag och för först gången under säsongen så kände jag mig utvilad när klockan ringde 05.15. Kanske att jag kommer bli en morgon människa ist för natt människa inom sin tid.
 
Efter jobbet drog jag iväg på nya laggen. Vilken sjukt fin eftermiddag det var alltså, minus 8 grader, kanon fäste, kanon spår, solsken, musik i lurarna, ja det var helt jävla otroligt underbart att träna idag. Det är såna här dagar som gör att man aldrig skulle kunna sluta med denna underbara sport.
 
 
Nu blir det soffläge resten av kvällen, imorgon väntar ett frukostpass igen så det blir natta tidigt! För morgon människa vare jag skulle bli ja!!
 
Kram Hanna
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela