larssonhanna.blogg.se

Torsdag

Publicerad 2013-01-31 19:20:58 i Allmänt

Är det bara ja eller har ni oxå vårkänslor? Solsken och nollgradig idag och därmed perfekt väder för en lång promenad med världens bästa vän. Det var tänkt att vi skulle haft sällskap av Erika och Rambo men i sista sekund blev det jobb för fröken Mattsson. 
Har hunnit med allt vuxengöra idag och tårtorna är klara tills i morgon då sambon fyller år. Så nu funderar jag skarpt på om jag ska åka på pace igen och köra lite så man är värld att unna sig en liten tårtbitt i morgon. Eller ska man ta en löptur? 
 
Kl 7.00 var man på hugget för lite träning med Hanna. Ladda upp med en celsius som var avslagen och fan inte alls god. 
 
 
 
Anders vilja ha pizza idag till middag och det var inte jag sugen på för fem öre. Så jag gjorde quesadillas ist. Super enkelt och super gott. Perfekt när man är sugen på nått litet men ändå vill ha nåt mer än en macka. 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela