larssonhanna.blogg.se

Måndag

Publicerad 2013-02-11 11:07:15 i Allmänt

Men gud vad dagrna går fort. I helgen var jag ledig och det känns som jag bara han bli ledig så ska jag jobba idag igen. Börjar ett idag vilket är gymt skönt ibland, samtidigt grymt jobbigt. Jag är nog mer en 7-4 människa. Men det är ju skönt när man hinner träna innan jobbet och man får faktiskt lite gjort. Det var tänkt att jag skulle åka skidor idag, men när jag tittade ut i morse blev jag så avtänd på att åka skidor så jag drog på pace ist och körde intervaller på löpbandet. 
 
I helgen då, vad hände? Jag drog till Orsa i lördags och körde 42 km i motvind. Första varvet gick jätte bra och bakarna på slutet av banan var inga problem att klättra upp för men på andra varvet blev det jobbigt. Fick så sjukt ont i ryggen. Men jag lyckades ändå köra om två brudar i början på andra varvet och låg 6:a länge och väll men sen i sista backarna kommer det nån brud och kör om mig och jag orkade inte hänga på och blev 7:a tillslut.  
På söndagen var det kojdag för hela slanten och bio. Fick äntligen se Ego, som jag har väntat. Fick bjuda och tjata lite på Anders för att få med han. Och jag kan ju säga att den var skit bra!!
 
Blev så sjukt svettig idag, alltså riktigt sjukt svettig. såg ut som jag kom från duschen!
Nu lite mys med Bästisen innan jobbet. 

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2013-02-16 20:01:25

doooran!
bra gjort av er idag säger jag då bara! fart&fläkt i er damer!! hoppas det kommer några nya inlägg här och att vi snart ses igen! kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela