larssonhanna.blogg.se

Torsdag

Publicerad 2013-01-17 20:02:00 i Allmänt

Idag blev det jobb mellan 8-4. I åtta timmar har jag försökt pussla ihop 117 par pjäxor, stavar och skidor. Jag har legat på golvet och försökt att få ihop det. Men hur jag än vrider och vänder så fattas det 7 par pjäxor. Min hjärna har inte jobbat så hårt sen jag sluta gymnasiet alltså.
Men efter jobbet drog jag iväg på City gym för att möta upp tre brudar som var redo för buren. Så vi körde sten hårt och sen blev det lite extra ben och mag övningar med Erika. Så imorgon mår man nog som en krigare.
 
 
Här är Erika, tjejen som gör mig så himla glad. Och vi kan nog inte fatta att vi inte har haft nån kontakt på ca 8 år. Men helt plötsligt så stog vi med löparskor på oss en dag i höstas efter att knappt ha hejat på varandra. Så jäkla gött att vi bara börja hänga igen och så jäkla gött att vi viste precis vart vi hade varandra efter 8 år. FATTAR NI, 8 ÅR!!! Vill bara säga att du är fan Bäst!
 
Kram / Hanna
 

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2013-01-17 21:53:25

Men góójänta!
är superglad för att jag har tillbaka dig vid min sida. det känns skönt! varje gång vi ses ger du alltid mig ett gott skratt med något av dina udda, men hemskt roliga utlägg! du är grym!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela