larssonhanna.blogg.se

Torsdag

Publicerad 2013-01-24 21:54:07 i Allmänt

Jag har en sambo med halsont därför är det puss förbud och jag har till och med sovit i klädkamaren för att inte bli smittad. Dagen har bara rusat förbi med jobb, träning på pace med Anders syster Hanna, storhandling, tvättning, passat upp på en sjukling med glass.  Och än är jag inte klar disken diskas ju inte direkt av sig själv och golvet damsugs ju tyvär inte heller av sig själv... Blääää vad tråkigt! 
 
 
Förberedelse in för lördagens lopp. Och idag fick jag sån sjuk panik på jobbet och jag blev jätte nervös inför Harsa ski.
Kommer jag orka? Jag är för dåligt tränad! Kommer jag få spö av Agda 75? Kommer jag i mål? FAN DET ÄR JU BARA 43 KM, VASALOPPET ÄR JU FAN MER ÄN DUBBELT SÅ LÅNGT!!
 
Hon är ju bara för söt & go Doris. Ja han till höger är rätt sött han oxå!
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela