larssonhanna.blogg.se

Lördag

Publicerad 2013-01-26 23:59:15 i Allmänt

Jag klarade det!! 42 km på typ väldens drygaste bana. Den är så jobbig för man får aldrig vila nästan, det gäller att staka hela tiden och ligga på.  Jag tänkte hela tiden att jag inte skulle fokusera på tiden och verkligen inte hänga på nån brud som åker skitans fort. Fösta varvet gick skit bra och jag låg i rygg på en brud och några gubbar och tänkte det här tempot är skit bra och det här kommer jag orka dom båda varven. Men efter 33 km och på andra varvet började jag bli riktigt trött och fick släppa klungan. Såg dom länge och väl men efter ytligare 5 km försvan ndom och jag fick slita hårt dom sista kilometrarna. Men i mål kom jag och på en 8:e plats å det får jag helt enkelt vara nöjd! Dock är tiden inte så jätte bra men det här var bra träning. 
 
Men just ja jag fick till och med pris så nu blir det att pumpa upp fitnessbollen nån dag och köra! 
 
Och till pappsen vill jag säga tack för att du valla så bra och till mammsen, Lina, Anders och Monica för att ni hejjar så bra! Och tack för att ni märkte att jag tog fel skidor till start. Vetti fan vad jag tänkte på, jag provade ut två par skidor bestämde mig för ett par som var överlägset bättre men 10 min innan start kommer pappa till starten och säger att jag har tagigt fel. Ojoj tänk om jag hade åkt på fel skidor. 
 
 
 
Nu på kvällen har jag varit och firat Monica, vi var 8 brudar som har käkat och badat tunnat och haft det himla mysigt. Dock var jag lite tröttis och fick lämna party brudarna som skulle ut och skaka rumpa ikväll. Nu blir det glass sen sängen. 
 
Sov gott / Hanna
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2013-01-27 11:39:13

du är grym!! & du ska verkligen vara glad för 8:de plats!! och som du sa, huvudsaken du kom i mål och inte gav upp! tiden är ingenting jämförelse med att komma över mållinjen då du inte var så tränad! heja hälsingejäntan!

Svar: Tack Erika. du är så go och snäll. Kramis
Hanna Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela