larssonhanna.blogg.se

Onsdag

Publicerad 2013-01-30 21:53:39 i Allmänt

 
I morgon är jag ledig och det är jag väldigt glad för. Ska bli så himla skönt att slippa åka den där sega vägen till Harsa. Morgondagen är dock hektisk med träning, promenad, lunch med Erika, städning, tvättning och bakning av tårtor tills fredag för då fyller Anders år.  
 
Men vad händer i mitt liv annars då? Igår var jag uppe på skidstadion och körde serietävling, dunka på med två varv på 3 km banan. Hur skoj som helst att köra kort och snabbt för en gång skull. Så nu längtar jag tills nästa tisdag för då är det skiathlon.
Idag efter jobbet vela jag länge och väl om jag skulle träna eller åka raka vägen hem. Jag hamnade tillslut ute i skidspåret och fick staka mig egenom hela passt eftersom det var ett helvete att valla idag. Antingen frös det på så man hade snö under hela skidan eller så hade man bakhalt, jag valde det sistnämda. Blev att staka i 17 km så i morgon mår nog mina armar strålande skulle jag tro och det kommer säkert att komma fram ett 8 pack på mage över natten som det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela