larssonhanna.blogg.se

Tisdag

Publicerad 2013-01-08 17:36:00 i Allmänt

Idag åkte julen ner i kartongerna och ut på vinden.
 
 
 
Julklapp från min syster, inköpta på lagerhouse. 
Vårat lilla söta gammla kök. Kanske blir det att börja renovera det snart. Hoppas!
Julklapp från mormor och morfar. ååh den är så fin!
 
Nu slänger jag i mig lite färsk abbore som morfar har fiskat. Sjukt gott!
 
Nä nu blir det snabba ryck .Dax att slänga på sig träningskläderna och dra på city gym med erika.
 
Hade!
 
 

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2013-01-08 21:50:26

men ge mig erat hem!!!! det är så fint...

Svar: hihi, tack Erika. :D
Hanna Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela