larssonhanna.blogg.se

Fredag

Publicerad 2013-01-11 20:29:10 i Allmänt

Så jäkla skönT när man bara gör det....
Idag var det tänkt att jag skulle skida ifrån chefen direkt efter jobbet, men han var sjuk så jag åkte direkt hem efter jobbet, för då skiter jag oxå att träna. Hemma blev det käk och efter det blir man liksom lite loj och så kom den där känslan "men jag behöver ju faktiskt inte träna." Men jag taggade till med några låtar med Maja Ivarsson och helt plötsligt var jag påklädd för ett träningspass. Så Jag tog med min bästa vän och åkte. Så därför är det så jäkla skönT att man bara gör det.. 
Imorgon är jag ledig men jag drar upp till Harsa ändå med syster för att köra ett lite träningsläger lördag-söndag. 
Äntligen har vi tid till lite täning och inte bara en massa jobb. 
 
Nä nu ska jag slänga mig i badet och skaka av mig vinterpälsen under armarna. Tydligen uppskattas det inte med lite hår under armarna av sambon.Fast a okej när man inte kan ha linnen på gymet för det är så långt kanske man har väntat för länge eller?
 
 
 
 
 
Ha en mysig kväll alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela