larssonhanna.blogg.se

Lördag

Publicerad 2013-01-05 23:27:39 i Allmänt

Vill bara börja med att säga tack till dej som är en bland fyra som är inne varje dag och vill läsa på världens sämsta uppdaterade blogg. Så TACK!
Nu är det för fan nytt år och har man startat en blogg då får man fan så lov att uppdatera den oxå. Och ja, mina fyra tappra läsare måste ju bli lika besvike varje gång dom går in för att läsa om vad fan jag gör och det inte står nåt nytt. Jag avskyr ju själv när man går in för att läsa ett nytt inlägg och det man ser är det där inlägget som har varit där i två veckor snart typ.
 
Vad häder annars då? Jo jag tränar inte ett skit typ kan man säga, fan man jobbar ju bara. Det är så jäkla jobbigt att bli vuxen man har ju fan inget annat val än att jobba. Pengarna måste ju komma in på kontot. 
Och julen och det nya året gick så fort att jag han knappt andas, det skulle hinnas fira här och där och såklart jobbas där imellan. Men mysigt har det såklart varit! 
 
Lite jul mys med mitt kusin barn.
En helt vanlig dag på jobbet, och då får man helt enkelt åka ditt tidigare för att hinna klart.
 
Lite skidåkning med två gofisar har det ändå blivit. 
 
/ Hanna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela