larssonhanna.blogg.se

Tisdag

Publicerad 2013-01-22 19:06:50 i Allmänt

Jag ska ju köra Harsa ski på lördag och har sakt hela tiden att om jag ska köra ska jag köra 22 km. Eftersom jag bröt förra året tar jag det säkra före det osäkra att ta mig i mål var det tänkt. Nu får jag veta att det kostar 430 kr att tävla. 430 kr för att åka 22 km och sen får man lite pärgrött och fläsk. Det är fan det sjukaste jag hört. Ska man behöva betala 430 kr för att åka lite skidor där jag åker gratis annars bara för att man har en numerlapp på sig?  Känner mig lite som snål Ove just nu men va fan. Ja och nu ändra jag mig till 42 km och tävlingsklassen. Kände jag ist att jag får ut mer av pengarna då? Eller hur tänkte jag? 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2013-01-23 19:31:48

man få vara snål ove ibland. :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela