larssonhanna.blogg.se

Lördag

Publicerad 2013-01-13 00:10:06 i Allmänt

Vilken fantastisk dag jag har haft. Jag har varit i harsa och kört två pass i solsken och -15. Det blev lite tuffa pyramidintervaller på förmiddagen och ett litet mys pass på eftermiddagen. Imorgon blir det några timmars jobb fast det är min lediga helg egentligen. Men det är 100 stycken danskar som ska hyra skidor i morgon så jag får helt enkelt hoppa in och jobba några timmar. Men efter jobbet ska syster och jag ta oss runt på ett långpass.
 
 
 
Nu på kvällen har jag varit och firat Ida på stadt, där käka och sjöng vi lite singstar och hade det så himmla trevligt. Så tråkigt att man måste gå hem mitt i bara för man ska upp med tuppen i morgon. 
Äntligen har jag gjort nåt annat än att jobba eller att sova på soffan en fredagkväll för att sedan gå raka vägen till sängen för att fortsätta sova för att man är helt slut. Äntligen har jag tränat med kvalite och äntligen lägger jag mig med ett leende på läpparna!
 
Sov gott! 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2013-01-22 22:44:46

Åh nej men hade du en blogg också, brukar inte läsa folks bloggar men d va lite roligt faktiskt:-). Jääääääätte kul att du kom på festen iaf! Synd bara att du måste gå tidigare... kram på dig!

Svar: Kul att du har hittat hit. :D Ja det var en jäkla kul fest oxå. romenix snart åh? kram
Hanna Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela