larssonhanna.blogg.se

Fredag

Publicerad 2012-12-14 23:58:00 i Allmänt

Sorry för att man är sämst på att uppdatera men hur roligt är det att läsa om jobb varje dag. Ja för just nu gör jag inget annat känns det som. Idag börja jag liksom 8 till 4 i skiduthyrningen sen slängde jag på mig serverings kläderna och jobbade på julbord. Från att vara arbetslös till att jobba nästan 15 timmar på en dag tar på krafterna. Men nu är jag ledig i helgen så nu får man vila upp sig innan det blir nya tag till veckan.  Men jag tänkte skriva om en liten fundering som jag hade på vägen hem från jobbet.
 
 
Och det är om tre produktr jag inte kan vara utan:
Sen vet ni ju redan vad jag tycker om rosa burken, så här kommer tre andra saker. 
 
Först har vi torr schampo, hur underbart är det inte liksom. När man ser att håret börjar bli lite små "äckligt" då kör man på torr schampo och det kan man ju göra ett par dagar innan man tillslut blir så illa tvungen att tvätta det. Men det är ju så smidigt och bra när man vaknar tröttare än någonsin och ser att håret ser skit ut och pallar inte tvätta det. Då är torr schampo som Bäst.
 
 
Sen har vi mitt puder, nu på vintern ser man ofta så blek och tråkig ut i hyn. Men med lite av mitt teater puder ser man ut som fräschaste bruden på bygget liksom. Ja det är många som spelar teater som har just detta puder för det passar alla hud toner. SMIDIGT!
 
Sist men inte minst, kikki tvål. Alltså hur fasiken klarade man sig utan den förut? Jag är helt beroende av den och måste använda den jämt när jag duschar. Den håller liksom PH värdet stabilt och kikki mår ju suveränt bra av den. Har bara ett ord att beskriva den med: KUNG!
 
 
Äh godnatt för fan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela