larssonhanna.blogg.se

Lördag

Publicerad 2012-11-10 20:43:48 i Allmänt

Idag har det varit full fart hela dagen. Det hela började med att vi bjöd Anders syster och barn på lite lunch så det var full fart med lek och skoj på förmiddagen.
Sen hade jag och Erika bestämt oss för lite träning och innan vi var klara hade vi kört 6 intervaller upp för en jäkla backe där i Tallåsen. Jag som trodde vi skulle ut på en mys joggingtur, men fröken Mattsson hade andra planer hon. Så det var bara att hänga på. Så nu har vi bestämt oss för att ta en längre tur till veckan, så vi ska nog springa Ljusnanleden om planerna går som planerat och om knät håller.
Nu sitter jag i Karsjö hemma hos syster och Oskar, vi har käkat och pöjkan är och bastar medans jag och Lina gottar i oss lite friterad banan. Inte så tokigt avslut på denna dag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela