larssonhanna.blogg.se

Måndag

Publicerad 2012-11-19 13:48:08 i Allmänt

Barnvakt stog på programet i helgen. Anders syster dotter sov över här och det tar på krafterna att leka hela dagen. Men vi hade roligt och gjorde massa skoj. Kalas x 2 har även hunnits med, min pappa fyllde igår så vi var upp till Hennan och fira 5 5:an på kvällningen och vi firade även Fredrik i efterskott som har fyllt 30. 
Självklart har det blivit lite träning i helgen med Erika oxå. Vi springer längre och längre för varje löptur nu och idag hitta jag en ny rutt på Måga som är 7 km, så nästa gång ska jag ta med henne på två varv runt den ist. Får se vad hon tycker om det? 
 
Hej rynkor runt ögonen kommer ni redan?
Doris och jag var ute och gick stavgång på förmiddagen i Måga.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela