larssonhanna.blogg.se

Tisdag

Publicerad 2012-11-06 21:19:00 i Allmänt

Tjenixen
 
Idag har jag haft en sån där typiskt arbetslösdag. Vilket betyder att det känns som man inte gör nånting men ändå får saker gjort fast man borde egentligen ha gjort 10 saker till.
Lite brödbakning och självklart träning har hunnits med idag bland annat. Det blev iaf ett besök på Pace idag eftersom mitt knä vägrar samarbeta och snön fortfarande lyser med sin frånvaro.
 
Nu sitter jag hemma hos mor och far i Hennan och det är fortfarande lite vemodigt att inte åka hem till barndomshemet på Gärdåsen. Men dom får det iaf sjukt mysigt här och inatt får dom nattgäster utav mig och Doris.
 
Är ni arbetslös eller bara baksugen tycker jag ni ska slå till på ett morotsbröd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela