larssonhanna.blogg.se

Torsdag

Publicerad 2012-11-08 20:57:34 i Allmänt

Svettig och nästan helt död sitter jag nu och äter kvällis. Gårdagens boxning har satt sina spår och sjukare träningsvärk i rumpen får man leta efter. Det var inga alerta ben idag direkt när jag och Erika var ute på en lite joggingtur i Måga. Men ack så skönt och alltid lika trevligt att ta en sväng med denna brud.
Jag och syster bestämde iaf oss för att trotsa träningsvärken och besökte därför STARK även ikväll. Kvällens pass var kvällsfys och jag gick nog ner 3 kg under passet för svetten spruttade och jag svettades till och med på fötterna, hur är det möjligt?      
 
Sambon kom ju hem idag så vi slog till på att laga Sofias kyckling pesto. Hur enkelt som helst och riktigt gott!  Nä nu ska jag slänga mig i duschen och mysa ner mig i soffan. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Larsson

Hälsinge jänta med längdskidåkning i hjärtat.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela